Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26993
Title: Управління маркетинговою політикою фінансових установ
Authors: Смоляк В. А.
Keywords: страхування
страхова компанія
маркетингова політика страховика
конкурентоспроможність страхової компанії
Issue Date: 2021
Citation: Смоляк В. А. Управління маркетинговою політикою фінансових установ / В. А. Смоляк // Innovations and prospects of world science. Proceedings of the 5th International scientific and practical conference. Perfect Publishing. Vancouver, Canada, 2021. ‒ Pp. 997-1002.
Abstract: Дослідження присвячене управлінню маркетинговою політикою фінансових установ на прикладі страхових компаній. На страховому ринку України відбувається посилення конкуренції, що призводить до скорочення кількості фінансових послуг. Встановлено кореляційний зв’язок між витратами на маркетинг та обсягом чистих зароблених страхових премій. Виявлено основні маркетингові інструменти, що посилюють конкурентні переваги страхових компаній у сучасних умовах діджиталізації.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26993
Appears in Collections:Статті (МСіФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Смоляк В.А. 29-31.12.21 (1).pdf1,06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.