Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26993
Назва: Управління маркетинговою політикою фінансових установ
Автори: Смоляк В. А.
Теми: страхування
страхова компанія
маркетингова політика страховика
конкурентоспроможність страхової компанії
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Смоляк В. А. Управління маркетинговою політикою фінансових установ / В. А. Смоляк // Innovations and prospects of world science. Proceedings of the 5th International scientific and practical conference. Perfect Publishing. Vancouver, Canada, 2021. ‒ Pp. 997-1002.
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячене управлінню маркетинговою політикою фінансових установ на прикладі страхових компаній. На страховому ринку України відбувається посилення конкуренції, що призводить до скорочення кількості фінансових послуг. Встановлено кореляційний зв’язок між витратами на маркетинг та обсягом чистих зароблених страхових премій. Виявлено основні маркетингові інструменти, що посилюють конкурентні переваги страхових компаній у сучасних умовах діджиталізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26993
Розташовується у зібраннях:Статті (МСіФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Смоляк В.А. 29-31.12.21 (1).pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.