Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27067
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПерерва І. М.-
dc.contributor.authorКінас І. О.-
dc.date.accessioned2022-01-31T10:20:59Z-
dc.date.available2022-01-31T10:20:59Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПерерва І. М. Маркетинговий підхід до управління в підприємництві / І. М. Перерва, І. О. Кінас // Вісник ЧНУ ім. Б. Хмельницького. - Серія «Економічні науки». – 2021. – № 3. – С. 26-32.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27067-
dc.description.abstractПроаналізовано підходи щодо трактування сутності поняття «маркетинг». Досліджено особливості маркетингового управління на підприємстві. Визначено місце та роль маркетингового менеджменту в системі управління. Виділено загальні риси маркетингового менеджменту на підприємстві. Запропоновано основні напрями маркетингового менеджменту у відповідності до типу маркетингу. Встановлено переваги та перешкоди на шляху впровадження маркетингового управління на підприємстві.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectмаркетинговий менеджментru_RU
dc.subjectсистема управлінняru_RU
dc.subjectпідприємництвоru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectефективністьru_RU
dc.titleМаркетинговий підхід до управління в підприємництвіru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МБ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.