Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27067
Title: Маркетинговий підхід до управління в підприємництві
Authors: Перерва І. М.
Кінас І. О.
Keywords: маркетинг
управління
маркетингова діяльність
маркетинговий менеджмент
система управління
підприємництво
конкурентоспроможність
ефективність
Issue Date: 2021
Citation: Перерва І. М. Маркетинговий підхід до управління в підприємництві / І. М. Перерва, І. О. Кінас // Вісник ЧНУ ім. Б. Хмельницького. - Серія «Економічні науки». – 2021. – № 3. – С. 26-32.
Abstract: Проаналізовано підходи щодо трактування сутності поняття «маркетинг». Досліджено особливості маркетингового управління на підприємстві. Визначено місце та роль маркетингового менеджменту в системі управління. Виділено загальні риси маркетингового менеджменту на підприємстві. Запропоновано основні напрями маркетингового менеджменту у відповідності до типу маркетингу. Встановлено переваги та перешкоди на шляху впровадження маркетингового управління на підприємстві.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27067
Appears in Collections:Статті (МБ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.