Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27067
Назва: Маркетинговий підхід до управління в підприємництві
Автори: Перерва І. М.
Кінас І. О.
Теми: маркетинг
управління
маркетингова діяльність
маркетинговий менеджмент
система управління
підприємництво
конкурентоспроможність
ефективність
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Перерва І. М. Маркетинговий підхід до управління в підприємництві / І. М. Перерва, І. О. Кінас // Вісник ЧНУ ім. Б. Хмельницького. - Серія «Економічні науки». – 2021. – № 3. – С. 26-32.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано підходи щодо трактування сутності поняття «маркетинг». Досліджено особливості маркетингового управління на підприємстві. Визначено місце та роль маркетингового менеджменту в системі управління. Виділено загальні риси маркетингового менеджменту на підприємстві. Запропоновано основні напрями маркетингового менеджменту у відповідності до типу маркетингу. Встановлено переваги та перешкоди на шляху впровадження маркетингового управління на підприємстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27067
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.