Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27161
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛаріна К. В.-
dc.contributor.authorБаталічева Н. О.-
dc.date.accessioned2022-02-07T08:37:31Z-
dc.date.available2022-02-07T08:37:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛаріна К. В. Особливості формування стратегії маркетингу в умовах світової пандемії / К. В. Ларіна, Н. О. Баталічева // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики. присвячена видатному вченому-економісту О. Г. Ліберману : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 лист. 2021 р. ‒ Харків: ФОП Лібуркіна Л. М., 2021. – С. 240-246.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27161-
dc.description.abstractУ статті розглянуті фактори, які потрібно враховувати при формуванні стратегій маркетингу в умовах невизначеності і пандемії COVID-19, описано актуальні завдання на кожному етапі формування стратегії маркетингу, відзначено важливість врахування змін в поведінці споживачів та змін в маркетингових комунікаціях, а також горизонту планування та швидкості адаптації.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectетапи планування маркетингової стратегіїru_RU
dc.subjectCOVID-19ru_RU
dc.subjectповедінка споживачівru_RU
dc.subjectпозиціонування брендівru_RU
dc.subjectонлайн комунікаціїru_RU
dc.titleОсобливості формування стратегії маркетингу в умовах світової пандеміїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.