Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27161
Title: Особливості формування стратегії маркетингу в умовах світової пандемії
Authors: Ларіна К. В.
Баталічева Н. О.
Keywords: маркетингова стратегія
етапи планування маркетингової стратегії
COVID-19
поведінка споживачів
позиціонування брендів
онлайн комунікації
Issue Date: 2021
Citation: Ларіна К. В. Особливості формування стратегії маркетингу в умовах світової пандемії / К. В. Ларіна, Н. О. Баталічева // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики. присвячена видатному вченому-економісту О. Г. Ліберману : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 лист. 2021 р. ‒ Харків: ФОП Лібуркіна Л. М., 2021. – С. 240-246.
Abstract: У статті розглянуті фактори, які потрібно враховувати при формуванні стратегій маркетингу в умовах невизначеності і пандемії COVID-19, описано актуальні завдання на кожному етапі формування стратегії маркетингу, відзначено важливість врахування змін в поведінці споживачів та змін в маркетингових комунікаціях, а також горизонту планування та швидкості адаптації.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27161
Appears in Collections:Статті (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.