Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27191
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНебилиця О. А.-
dc.contributor.authorБондаренко К. С.-
dc.date.accessioned2022-02-09T08:46:52Z-
dc.date.available2022-02-09T08:46:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНебилиця О. А. Узагальнення основних методів оцінки та аналізу цільової аудиторії як ключового фактору ефективності діяльності підприємства / О. А. Небилиця, К. С. Бондаренко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 19 лист. 2021 р. ‒ Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2021. ‒ С. 261-265.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27191-
dc.description.abstractРобота присвячена узагальненню методів оцінки та аналізу цільової аудиторії та виділення найбільш доцільних для застосування на сучасних підприємствах. Було розглянуто сутність цільової аудиторії, підкреслена її головна цінність у маркетинговій діяльності. Розкрито зміст таким методів оцінки та аналізу цільової аудиторії як сегментація, методу 5W Марка Шеррінгтона, метод «персонажа». Приведені статистичні дані щодо вибору цільової аудиторії в мережі Інтернет через соціальні мережи.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectцільова аудиторіяru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectсегментаціяru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectІнтернетru_RU
dc.titleУзагальнення основних методів оцінки та аналізу цільової аудиторії як ключового фактору ефективності діяльності підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.