Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27191
Title: Узагальнення основних методів оцінки та аналізу цільової аудиторії як ключового фактору ефективності діяльності підприємства
Authors: Небилиця О. А.
Бондаренко К. С.
Keywords: цільова аудиторія
маркетинг
сегментація
соціальні мережі
Інтернет
Issue Date: 2021
Citation: Небилиця О. А. Узагальнення основних методів оцінки та аналізу цільової аудиторії як ключового фактору ефективності діяльності підприємства / О. А. Небилиця, К. С. Бондаренко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 19 лист. 2021 р. ‒ Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2021. ‒ С. 261-265.
Abstract: Робота присвячена узагальненню методів оцінки та аналізу цільової аудиторії та виділення найбільш доцільних для застосування на сучасних підприємствах. Було розглянуто сутність цільової аудиторії, підкреслена її головна цінність у маркетинговій діяльності. Розкрито зміст таким методів оцінки та аналізу цільової аудиторії як сегментація, методу 5W Марка Шеррінгтона, метод «персонажа». Приведені статистичні дані щодо вибору цільової аудиторії в мережі Інтернет через соціальні мережи.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27191
Appears in Collections:Статті (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.