Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27192
Title: Узагальнення методів проведення маркетингових досліджень у сучасних умовах
Authors: Небилиця О. А.
Шумакова Я. О.
Keywords: маркетингові дослідження
інтерв’ю
метод ділових контактів
спостереження
фокус-група
анкетування
сторчек
кліппінг
маркетингове тестування
електрона комерція
онлайн-простір
Issue Date: 2021
Citation: Небилиця О. А. Узагальнення методів проведення маркетингових досліджень у сучасних умовах / О. А. Небилиця, Я. О. Шумакова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 19 лист. 2021 р. ‒ Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2021. ‒ С. 266-269.
Abstract: У роботі проведено аналіз та узагальнення існуючих методів маркетингових досліджень, виділено основні методи для прийняття обґрунтованих маркетингових управлінських рішень. Приведено сутність класичних методів маркетингових досліджень таких як: інтерв’ю, метод ділових контактів, спостереження, фокус-група, анкетування, сторчек, кліппінг, маркетингове тестування. Відзначено необхідність використання сучасними підприємствами застосування змішаних методів маркетингових досліджень у онлайн-просторі. Проведено аналіз динаміки онлайн-ринку України з 2016 р. та подано її прогноз до 2025 р.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27192
Appears in Collections:Статті (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.