Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27192
Назва: Узагальнення методів проведення маркетингових досліджень у сучасних умовах
Автори: Небилиця О. А.
Шумакова Я. О.
Теми: маркетингові дослідження
інтерв’ю
метод ділових контактів
спостереження
фокус-група
анкетування
сторчек
кліппінг
маркетингове тестування
електрона комерція
онлайн-простір
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Небилиця О. А. Узагальнення методів проведення маркетингових досліджень у сучасних умовах / О. А. Небилиця, Я. О. Шумакова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 19 лист. 2021 р. ‒ Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2021. ‒ С. 266-269.
Короткий огляд (реферат): У роботі проведено аналіз та узагальнення існуючих методів маркетингових досліджень, виділено основні методи для прийняття обґрунтованих маркетингових управлінських рішень. Приведено сутність класичних методів маркетингових досліджень таких як: інтерв’ю, метод ділових контактів, спостереження, фокус-група, анкетування, сторчек, кліппінг, маркетингове тестування. Відзначено необхідність використання сучасними підприємствами застосування змішаних методів маркетингових досліджень у онлайн-просторі. Проведено аналіз динаміки онлайн-ринку України з 2016 р. та подано її прогноз до 2025 р.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27192
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Небилиця_О,_Шумакова_Я_Узагал_нення_методiв_проведення_.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.