Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27321
Title: Формування стратегії розвитку туристичного підприємства
Authors: Погуда Н. В.
Матвієнко В. О.
Keywords: стратегія
розвиток
туризм
туристичне підприємство
конкуренція
Issue Date: 2022
Citation: Погуда Н. В. Формування стратегії розвитку туристичного підприємства / Н. В. Погуда, В. О. Матвієнко // Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство: IV міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 23-24 бер. 2022 р. : тези допов. – Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2022. – Ч. 2. – С. 147-150.
Abstract: У роботі розглянуто роль стратегії у діяльності підприємств сфери туризму. Визначено особливості і відмінності стратегії від планів. Проаналізовано основні види стратегій розвитку та рекомендовано використовувати такий вид, який найбільше відповідає реальному стану та можливостям туристичного підприємства.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27321
Appears in Collections:Статті (Т)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Погуда_Матвієнко_Стратегія_розвитку_Тези.pdf686,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.