Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27321
Назва: Формування стратегії розвитку туристичного підприємства
Автори: Погуда Н. В.
Матвієнко В. О.
Теми: стратегія
розвиток
туризм
туристичне підприємство
конкуренція
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Погуда Н. В. Формування стратегії розвитку туристичного підприємства / Н. В. Погуда, В. О. Матвієнко // Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство: IV міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 23-24 бер. 2022 р. : тези допов. – Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2022. – Ч. 2. – С. 147-150.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто роль стратегії у діяльності підприємств сфери туризму. Визначено особливості і відмінності стратегії від планів. Проаналізовано основні види стратегій розвитку та рекомендовано використовувати такий вид, який найбільше відповідає реальному стану та можливостям туристичного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27321
Розташовується у зібраннях:Статті (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Погуда_Матвієнко_Стратегія_розвитку_Тези.pdf686,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.