Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27380
Title: | Дослідження показників розвитку здатності до відчуття ритму в учнів основної школи з вадами зору |
Authors: | Рядова Л. О. Цигановська Н. В. Гончар В. В. |
Keywords: | вади зору здатність до відчуття ритму координаційні здібності ритмічні рухи руками і ногами середній шкільний вік учні основної школи |
Issue Date: | 2022 |
Citation: | Рядова Л. О. Дослідження показників розвитку здатності до відчуття ритму в учнів основної школи з вадами зору / Л. О. Рядова, Н. В. Цигановська, В. В. Гончар // Науковий часопис Нац-го пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. Серія № 15 «Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт)» : зб. наук. пр. / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2022. – Вип. 1 (145). – С. 89-93. |
Abstract: | На основі аналізу наукової та методичної літератури розкрито значення зору в розвитку здатності до відчуття ритму у слабозорих дітей. Розглядалися показники здатності до відчуття ритму в учнів основної школи з вадами зору, що визначалися за результатами виконання ритмічних рухів руками і ногами. В дослідженні взяли участь 117 слабозорих школярів 5-10-х класів. Установлено, що найвищі показники здатності до відчуття ритму зафіксовано в учнів 9-го та учениць 8-го класів. Представлено порівняння результатів відчуття ритму у школярів середніх класів з вадами зору у статевому та віковому аспектах. Виявлено, що у дівчат вони кращі, ніж у хлопців. Вікова динаміка досліджуваних показників у зазначеного контингенту носить різноспрямований характер. |
URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27380 |
Appears in Collections: | Статті (ЗСЖіБЖ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ДОСЛІДЖЕННЯ ПОКАЗНИКІВ РОЗВИТКУ ЗДАТНОСТІ ДО ВІДЧУТТЯ РИТМУ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ.pdf | 612,81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.