Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27697
Title: Розвиток маркетингу освітних послуг в умовах інформатизації суспільства
Authors: Лисиця Н.
Бєлікова Ю.
Keywords: маркетинг освітніх послуг
поведінка споживачів
дистанційне навчання
інформатизація суспільства
нетикет
Issue Date: 2021
Citation: Лисиця Н. Розвиток маркетингу освітних послуг в умовах інформатизації суспільства / Н. Лисиця, Ю. Бєлікова // Маркетингова освіта в Україні: зб. матер. V міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7-8 жовт. 2021 р.: тези допов. – Київ.: КНЕУ, 2021. – С.206-208.
Abstract: Маркетингові дослідження показали, що вивчення потреб, цінностей, мотивів споживачів освітньої послуги дозволять визначити напрямки розвитку маркетингу послуг в сфері освіти, знайти компроміс, який, в свою чергу, збереже споживачів освітньої послуги не зменшивши ступінь іх мотиваціі. Будь-який розвиток передбачає стадії еволюції. У маркетингу освітніх послуг це можуть бути такі стадії: 1) побудова ланцюжка взаєвідносин зі споживачами з урахуванням думок споживачів і впровадження нових технологій; 2) використання досвіду партнерів в рамках вивчення нетикету, який вже виправдав себе в зарубіжних ЗВО; 3) пропозиції нетикету, що є релевантними українському освітньому простору, як наслідок маркетингових досліджень, зокрема, опитувань споживачів освітніх послуг.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27697
Appears in Collections:Статті (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези2021Лисиця,Бєлікова_Маркетингосвіта.pdf3,39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.