Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27704
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Chekhratova O. A. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-18T17:11:00Z | - |
dc.date.available | 2022-06-18T17:11:00Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Chekhratova O. A. Reflective interviews as a means of fostering learner autonomy at pedagogical higher education institutions / O. A. Chekhratova // Актуальні питання сучасних педагогічних та психологічних наук: зб. наук. робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф., м.Одеса, 18-19 лют. 2022 р.: тези допов. – Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2022. – С. 112-115. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27704 | - |
dc.description.abstract | Training future specialists in an era of a student-centered approach, educators seek the methods and tools to make the teaching and learning process not only more efficient but also beneficial and interactive. One of the means of ensuring learner autonomy is the reflection. Having chosen a personal educational pathway, students are encouraged to participate in reflective interviews. To prepare for a reflective interview, we encourage an educator to consider some issues and work out a course plan. We offer a set of question to ensure conducting a successful reflective interview. | ru_RU |
dc.language.iso | en | ru_RU |
dc.subject | learner autonomy | ru_RU |
dc.subject | reflection | ru_RU |
dc.subject | reflective interview | ru_RU |
dc.subject | motivation | ru_RU |
dc.title | Reflective interviews as a means of fostering learner autonomy at pedagogical higher education institutions | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2_Тези Чехратова.pdf | 79,63 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.