Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27704
Название: Reflective interviews as a means of fostering learner autonomy at pedagogical higher education institutions
Авторы: Chekhratova O. A.
Ключевые слова: learner autonomy
reflection
reflective interview
motivation
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Chekhratova O. A. Reflective interviews as a means of fostering learner autonomy at pedagogical higher education institutions / O. A. Chekhratova // Актуальні питання сучасних педагогічних та психологічних наук: зб. наук. робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф., м.Одеса, 18-19 лют. 2022 р.: тези допов. – Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2022. – С. 112-115.
Краткий осмотр (реферат): Training future specialists in an era of a student-centered approach, educators seek the methods and tools to make the teaching and learning process not only more efficient but also beneficial and interactive. One of the means of ensuring learner autonomy is the reflection. Having chosen a personal educational pathway, students are encouraged to participate in reflective interviews. To prepare for a reflective interview, we encourage an educator to consider some issues and work out a course plan. We offer a set of question to ensure conducting a successful reflective interview.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27704
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2_Тези Чехратова.pdf79,63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.