Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27741
Назва: Роль інформаційного забезпечення інноваційних рішень в маркетинговій діяльності
Автори: Ус М.
Теми: маркетингова дільність
маркетингова інформація
інноваційне рішення
інформаційне забезпечення
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Ус М. Роль інформаційного забезпечення інноваційних рішень в маркетинговій діяльності / М. Ус // Маркетингова освіта в Україні: матер. V міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 7-8 жовт. 2021 р. – Київ, 2021. – С. 234-236. – [Електроний ресурс].
Короткий огляд (реферат): Обґрунтувано роль інформаційного забезпечення процесів ухвалення інноваційних рішень й маркетингової інноваційної діяльності з визначенням необхідності його удосконалення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27741
Розташовується у зібраннях:Статті (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.