Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27918
Назва: Тенденції розвитку сфери послуг: необхідність оновлення маркетингового інструментарію
Автори: Стрижак О. О.
Теми: сфера послуг
інформаційне суспільство
маркетинговий інструментарій
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Стрижак О. О. Тенденції розвитку сфери послуг: необхідність оновлення маркетингового інструментарію / О. О. Стрижак // Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток: матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф. до 90-річ. заснув. ХНТУСГ / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка: тези допов. – Харків: ХНТУСГ, 2020. – C. 280-282.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано необхідність оновлення маркетингового інструментарію в інформаційному суспільстві. Визначено тенденції розвитку сфери послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27918
Розташовується у зібраннях:Статті (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf344,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.