Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28268
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСамойленко В. В.-
dc.contributor.authorОсьмуха О. М.-
dc.date.accessioned2022-12-13T11:19:33Z-
dc.date.available2022-12-13T11:19:33Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСамойленко В. В. Сутність і значення корпоративного іміджу підприємства / В. В. Самойленко, О. М.Осьмуха // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 лист. 2022 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - С 568-573.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28268-
dc.description.abstractСтворення іміджу є одним із важливих завдань у діяльності підприємства. Сильний імідж організації та її товарів говорить про унікальні ділові здібності, які дають змогу підвищувати запропоновану споживачам цінність товарів і послуг.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectкорпоротивний імеджru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваru_RU
dc.subjectефективністьru_RU
dc.titleСутність і значення корпоративного іміджу підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КОНф_2022 наша кафедра 3 подложка.pdf583 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.