Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28268
Title: Сутність і значення корпоративного іміджу підприємства
Authors: Самойленко В. В.
Осьмуха О. М.
Keywords: корпоротивний імедж
конкурентоспроможність підприємства
ефективність
Issue Date: 2022
Citation: Самойленко В. В. Сутність і значення корпоративного іміджу підприємства / В. В. Самойленко, О. М.Осьмуха // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 лист. 2022 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - С 568-573.
Abstract: Створення іміджу є одним із важливих завдань у діяльності підприємства. Сильний імідж організації та її товарів говорить про унікальні ділові здібності, які дають змогу підвищувати запропоновану споживачам цінність товарів і послуг.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28268
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КОНф_2022 наша кафедра 3 подложка.pdf583 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.