Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28317
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПасько М.-
dc.date.accessioned2022-12-18T21:45:22Z-
dc.date.available2022-12-18T21:45:22Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПасько М. Концептуальні засади формування та управління потенціалом підприємства і його складовими / М. Пасько // Modern foundations of economics, management and tourism: collective monograph / – Boston : Primedia eLaunch, 2022. – P. 201-248ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28317-
dc.description.abstractНаведено підходи до визначення сутності поняття потенціалу підприємства. Визначено, що сформований потенціал підприємства можна розділити на базовий, прихований, збитковий і звичайний. Розглянуто характеристику об’єктних та суб’єктних складових у структурі потенціалу підприємства. Визначено змістовність поняття управління потенціалом підприємства. Запропоновано процес управління потенціалом підприємства доповнити моніторингом діяльності підприємства як об’єкта управління. Наведено загальну схему процесу управління потенціалом підприємства згідно системно-кібернетичного підходу. Визначено взаємозв’язок життєвого циклу та потенціалу підприємства та наведено основні характеристики, пріоритетні напрями розвитку потенціалу і можливі шляхи їх реалізації. Запропоновано модель формування кадрового забезпечення організації вважати як модель формування кадрового потенціалу та наведено систему ключових факторів його розвитку. Визначено цілі і завдання оцінки кадрового потенціалу та наведено схему процесу оцінювання. Проведено аналіз сутності маркетингового потенціалу як складової потенціалу підприємства. Наведено підходи до визначення елементів маркетингового потенціалу та запропоновано у структурі маркетингового потенціалу підприємства визначати ключовими його складовими усі наявні у розпорядженні підприємства ресурси, можливості, які створюються як у зовнішньому, так і у внутрішньому середовищі, та спроможності підприємства. Представлено механізм управління маркетинговим потенціалом підприємств з позицій системного та ситуаційного підходів. Визначено підходи до оцінки маркетингового потенціалу та представлено варіативність методик оцінки маркетингового потенціалу на основі комплексного підходу.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectпотенціал підприємстваru_RU
dc.subjectскладові потенціалу підприємстваru_RU
dc.subjectформування потенціалу підприємстваru_RU
dc.subjectуправління потенціалом підприємстваru_RU
dc.subjectкадровий потенціал підприємстваru_RU
dc.subjectмодель формування кадрового потенціалуru_RU
dc.subjectоцінювання кадрового потенціалу підприємстваru_RU
dc.subjectмаркетинговий потенціал підприємстваru_RU
dc.subjectструктура маркетингового потенціалу підприємстваru_RU
dc.subjectмеханізм управління маркетинговим потенціалом підприємстваru_RU
dc.subjectоцінка маркетингового потенціалу підприємстваru_RU
dc.titleКонцептуальні засади формування та управління потенціалом підприємства і його складовимиru_RU
dc.typeBook chapterru_RU
Располагается в коллекциях:Монографії (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Розділ монографії_Пасько М.pdf2,6 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.