Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28317
Назва: Концептуальні засади формування та управління потенціалом підприємства і його складовими
Автори: Пасько М.
Теми: потенціал підприємства
складові потенціалу підприємства
формування потенціалу підприємства
управління потенціалом підприємства
кадровий потенціал підприємства
модель формування кадрового потенціалу
оцінювання кадрового потенціалу підприємства
маркетинговий потенціал підприємства
структура маркетингового потенціалу підприємства
механізм управління маркетинговим потенціалом підприємства
оцінка маркетингового потенціалу підприємства
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Пасько М. Концептуальні засади формування та управління потенціалом підприємства і його складовими / М. Пасько // Modern foundations of economics, management and tourism: collective monograph / – Boston : Primedia eLaunch, 2022. – P. 201-248
Короткий огляд (реферат): Наведено підходи до визначення сутності поняття потенціалу підприємства. Визначено, що сформований потенціал підприємства можна розділити на базовий, прихований, збитковий і звичайний. Розглянуто характеристику об’єктних та суб’єктних складових у структурі потенціалу підприємства. Визначено змістовність поняття управління потенціалом підприємства. Запропоновано процес управління потенціалом підприємства доповнити моніторингом діяльності підприємства як об’єкта управління. Наведено загальну схему процесу управління потенціалом підприємства згідно системно-кібернетичного підходу. Визначено взаємозв’язок життєвого циклу та потенціалу підприємства та наведено основні характеристики, пріоритетні напрями розвитку потенціалу і можливі шляхи їх реалізації. Запропоновано модель формування кадрового забезпечення організації вважати як модель формування кадрового потенціалу та наведено систему ключових факторів його розвитку. Визначено цілі і завдання оцінки кадрового потенціалу та наведено схему процесу оцінювання. Проведено аналіз сутності маркетингового потенціалу як складової потенціалу підприємства. Наведено підходи до визначення елементів маркетингового потенціалу та запропоновано у структурі маркетингового потенціалу підприємства визначати ключовими його складовими усі наявні у розпорядженні підприємства ресурси, можливості, які створюються як у зовнішньому, так і у внутрішньому середовищі, та спроможності підприємства. Представлено механізм управління маркетинговим потенціалом підприємств з позицій системного та ситуаційного підходів. Визначено підходи до оцінки маркетингового потенціалу та представлено варіативність методик оцінки маркетингового потенціалу на основі комплексного підходу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28317
Розташовується у зібраннях:Монографії (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розділ монографії_Пасько М.pdf2,6 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.