Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2833
Title: АНАЛІЗ СВІТОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ У РОЗРОБЦІ СТРАТЕГІЙ МАРКЕТИНГУ
Authors: Філатов В. В.
Keywords: маркетингова стратегія
стратегія "червоних океанів"
стратегія "блакитних океанів"
квантово-економічний аналіз
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Філатов В.В. Аналіз світових тенденцій у розробці стратегій маркетингу / В.В. Філатов // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 6 - 8
Abstract: Визначено передумови формування стратегій розвитку підприємств в умовах швидких змін середовища, проаналізовано тенденції розвитку стратегічного маркетингу, виявлено особливості та недоліки формування маркетингової стратегії промислових підприємств.
Определены предпосылки формирования стратегий развития предприятий в условиях быстрых изменений среды, проанализированы тенденции развития стратегического маркетинга, выявлены особенности и недостатки формирования маркетинговой стратегии промышленных предприятий
The prerequisites for the formation of the strategies for enterprises development in conditions of rapid changes of the environment are defined, the tendencies of development of strategic marketing are analysed, the peculiarities and disadvantages of forming the marketing strategy of the industrial enterprises are revealed
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2833
Appears in Collections:№2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.