Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28445| Title: | Методичні рекомендації щодо впровадження технологій гейміфікації в дистанційній освіті | 
| Authors: | Цуранова О. Татаринцева Ю. Бившева Т. Погода О. Пушкар О. | 
| Keywords: | гейміфікація освіта дистанційне навчання активізація | 
| Issue Date: | 2022 | 
| Citation: | Цуранова О. Методичні рекомендації щодо впровадження технологій гейміфікації в дистанційній освіті / О. Цуранова, Ю. Татаринцева, Т. Бившева та інші // Acta Paedagogiсa Volynienses.- 2022. – Вип. 4. – С. 159–164. | 
| Abstract: | Розглянуто проблеми активізації навчання у дистанційному форматі. Важливою передумовою активізації дистанційного навчання – є використання сучасних засобів освіти у цифровому просторі, а саме гейміфікації. Мета статті полягає у розробці методичних рекомендацій впровадження гейміфікації в дистанційній освіті. Проаналізовано сучасні підходи, що представлені у науковій літературі, щодо реалізації гейміфікації у педагогічній діяльності. Виділено різні точки зору щодо застосування гейміфікації в освіті: від повної підтримки, до повного знецінення. Зроблено висновок про необхідність встановлення балансу при використанні гейміфікації, для чого пропонується аналізувати 4 основні аспекти: контингент та дисципліни, що вивчаються, рік навчання студентів, основа навчання: безоплатна (бюджет), комерційна (контракт), форма навчання: очна та заочна. Виділені ключові переваги використання гейміфікації під час дистанційного навчання: мотивація, увага, активність, командоутворення, творчість, запам’ятовування матеріалу. Гейміфікація передбачає стимулювання студента до активізації, самовираження, пошуку нових та креативних шляхів вирішення проблеми. Обґрунтовані елементи гейміфікації в освітньому процесі, на яких має ґрунтуватись методичні рекомендації щодо впровадження гейміфікації в дистанційній освіті: mystery circle,використання ігрових форматів, наявність мети, наявність правил гри та тактики, підсумок гри та її результати. Запропоновано авторський підхід до впровадження гейміфікації в дистанційному навчанні, який побудовано на послідовному проходженні 2 етапів: підготовчого та етапу реалізації гри. Новизна підходу полягає у комплексності та формалізації кроків, які дозволять підготуватись до втілення гейміфікації в освітній процес. При правильній реалізації етапів гейміфікації ігровий урок буде зберігати цілі навчання і зробить навчання більш захоплюючим. Застосування методичних рекомендацій щодо впроваджень технологій гейміфікації в дистанційній освіті забезпечать якість та результативність процесу дистанційного навчання, а також буде сприяти активізації творчого потенціалу студентів. | 
| URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28445 | 
| Appears in Collections: | Статті (МСТ) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| стаття_Пушкар.pdf | 403,91 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
