Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28526
Title: Особливості конкурентної стратегії міжнародного маркетингу в умовах виходу ІТ-компанії на світовий ринок інформаційних технологій
Authors: Дзеніс О. О.
Купріна В. В.
Keywords: цифровий маркетинг
інформаційні технології
маркетингова стратегія
ІТ-компанії
Issue Date: 2022
Citation: Дзеніс О. О. Особливості конкурентної стратегії міжнародного маркетингу в умовах виходу ІТ-компанії на світовий ринок інформаційних технологій / О. О. Дзеніс, В. В. Купріна // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики. Матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 25 листопада 2022 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л.М., 2022. С. 747-750.
Abstract: В роботі розглянуто конкурентні стратегії міжнародного маркетингу. Обґрунтовано сучасні тенденції розвитку мжнародного маркетингу. Розглянуто процес формування стратегій міжнародного маркетингу в розрізі виходу ІТ-компанії на світовий ринок інформаційних технологій.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28526
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TEZU_Дзенiс_Купрiна.pdf1,22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.