Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28529
Назва: Міжнародна маркетингова діяльність підприємства в умовах цифрової трансформації
Автори: Дзеніс О. О.
Стакас А. В.
Теми: цифрова трасформація
міжнародний маркетинг
управління розвитком
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Дзеніс О. О. Міжнародна маркетингова діяльність підприємства в умовах цифрової трансформації / О. О. Дзеніс, А. В. Стакас // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики. Матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 25 листопада 2022 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л.М., 2022. С. 761-763.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах цифрової трансформації. Обґрунтовано необхідність впровадження сучасних цифрових ехнологій в діяльності підприємства. Розглянуто процес формування маркетингової стратегії підприємствами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28529
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEZU_Дзенiс_Стакас.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.