Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28576
Title: Бренд-активізм: фактори вибору брендів споживачами під час війни в Україні
Authors: Ларіна К. В.
Чернишова А. А.
Keywords: бренд-активізм
бренд-комунікації
соціальна відповідальність бізнесу
фактори лояльності
Issue Date: 2022
Citation: Ларіна К.В. Бренд-активізм: фактори вибору брендів споживачами під час війни в Україні / К. В. Ларіна, А. А. Чернишова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. – С. 383-386.
Abstract: Розкрито сутність бренд-активізму як складової соціальної відповідальності бізнесу. Відзначено зміни, які відбулись в комунікаціях брендів під час війни. Описані фактори, які впливають на лояльність і вибір брендів українськими споживачами в умовах російської агресії.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28576
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ларiна,_Чернишова_тези_репозиторiй.pdf315,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.