Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28593
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІванова І. Б.-
dc.contributor.authorБаркалова Д. С.-
dc.date.accessioned2023-01-11T17:11:03Z-
dc.date.available2023-01-11T17:11:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІванова І. Б. Цензура та державне регулювання в рекламному виробництві Північної Америки / І. Б. Іванова, Д. С. Баркалова // The interaction of journalism, advertising and PR in the modern media space : International scientific conference, October 12–13, 2022. - Częstochowa, Republic of Poland : «Baltija Publishing», 2022. - Р. 92-95.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28593-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто основи, принципи соціальної реклами, форму участі держави у цьому процесі. Виявлено, що для північноамериканської реклами важливою є орієнтація на традиційні цінності.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectсоціальна рекламаru_RU
dc.subjectурядова установаru_RU
dc.subjectгуманістична складоваru_RU
dc.titleЦензура та державне регулювання в рекламному виробництві Північної Америкиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (БЖЦМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Iванова_I.,_Баркалова_Д..pdf687,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.