Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28593
Title: Цензура та державне регулювання в рекламному виробництві Північної Америки
Authors: Іванова І. Б.
Баркалова Д. С.
Keywords: соціальна реклама
урядова установа
гуманістична складова
Issue Date: 2022
Citation: Іванова І. Б. Цензура та державне регулювання в рекламному виробництві Північної Америки / І. Б. Іванова, Д. С. Баркалова // The interaction of journalism, advertising and PR in the modern media space : International scientific conference, October 12–13, 2022. - Częstochowa, Republic of Poland : «Baltija Publishing», 2022. - Р. 92-95.
Abstract: У роботі розглянуто основи, принципи соціальної реклами, форму участі держави у цьому процесі. Виявлено, що для північноамериканської реклами важливою є орієнтація на традиційні цінності.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28593
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Iванова_I.,_Баркалова_Д..pdf687,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.