Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28593
Назва: Цензура та державне регулювання в рекламному виробництві Північної Америки
Автори: Іванова І. Б.
Баркалова Д. С.
Теми: соціальна реклама
урядова установа
гуманістична складова
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Іванова І. Б. Цензура та державне регулювання в рекламному виробництві Північної Америки / І. Б. Іванова, Д. С. Баркалова // The interaction of journalism, advertising and PR in the modern media space : International scientific conference, October 12–13, 2022. - Częstochowa, Republic of Poland : «Baltija Publishing», 2022. - Р. 92-95.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто основи, принципи соціальної реклами, форму участі держави у цьому процесі. Виявлено, що для північноамериканської реклами важливою є орієнтація на традиційні цінності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28593
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iванова_I.,_Баркалова_Д..pdf687,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.