Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28792
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛютвієва Я. П.-
dc.contributor.authorПолежаєва О. В.-
dc.date.accessioned2023-02-04T10:49:20Z-
dc.date.available2023-02-04T10:49:20Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛютвієва Я. П. Цифрове навчання: ключові терміни та поняття / Я.П. Лютвієва О. В., Полежаєва О. В. // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова.- Вип. 87. - С. 57–62.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28792-
dc.description.abstractУ XXI столітті вибух інформаційних та комунікаційних технологій збільшив використання цифрових пристроїв для багатьох цілей у робочій сфері та у формальній та неформальній освіті. Технології відіграють вирішальну роль у нашому повсякденному житті, і це змушує професіоналів, педагогів та учнів знову замислитись над своїми основними принципами, щодо використання технології для перепроектування або реорганізації системи освіти та навчання. Крім того, ці технологічні пристрої відіграють важливу роль, допомагаючи учням та викладачам отримати більше користі від них. У статті розглядається проблема визначення широкої концептуальної теорії застосування передових технологій в освітніх установах, особливо у вищій освіті. Стаття починається з обговорення численних та заплутаних значень електронного навчання у відповідній літературі. Окреслено перехід до вивчення проблеми становлення студентів у центрі навчального процесу та розвиток їх здібностей до самостійного навчання. Виявлено помітні прогалини у дослідженнях електронного навчання та проаналізовано деякі невід’ємні проблеми, властиві як проведенню значущих досліджень передових технологій в умовах навчання/викладання, так і їх фактичному впровадженню. У дослідженні визначено основні терміни, пов’язані з цифровою освітою такі як: електронне навчання, онлайн-навчання, цифрове навчання та дистанційне навчання. Метою статті є виявлення та порівняння основних видів цифрового навчання та терміни, пов’язані з цими формами освіти методом визначення основних термінів, пов’язаних з дистанційною освітою та порівняння ключових елементів цифрового навчання. Ця робота чітко охоплюватиме вищезгадані поняття. По-перше, у ній представлені смислові елементи. По-друге, дається концептуальне визначення електронного навчання, цифрового навчання, онлайн навчання та дистанційного навчання. Нарешті, аналізується термінологія, що використовується у різних видах навчання.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectцифрове навчанняru_RU
dc.subjectонлайн навчанняru_RU
dc.subjectонлайн освітаru_RU
dc.subjectзмішане навчанняru_RU
dc.subjectсучасна освітаru_RU
dc.subjectвиди навчанняru_RU
dc.subjectадаптивне навчанняru_RU
dc.subjectе-навчанняru_RU
dc.titleЦифрове навчання: ключові терміни та поняттяru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Полежаева_Стаття_1.pdf321,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.