Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28792
Title: Цифрове навчання: ключові терміни та поняття
Authors: Лютвієва Я. П.
Полежаєва О. В.
Keywords: цифрове навчання
онлайн навчання
онлайн освіта
змішане навчання
сучасна освіта
види навчання
адаптивне навчання
е-навчання
Issue Date: 2022
Citation: Лютвієва Я. П. Цифрове навчання: ключові терміни та поняття / Я.П. Лютвієва О. В., Полежаєва О. В. // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова.- Вип. 87. - С. 57–62.
Abstract: У XXI столітті вибух інформаційних та комунікаційних технологій збільшив використання цифрових пристроїв для багатьох цілей у робочій сфері та у формальній та неформальній освіті. Технології відіграють вирішальну роль у нашому повсякденному житті, і це змушує професіоналів, педагогів та учнів знову замислитись над своїми основними принципами, щодо використання технології для перепроектування або реорганізації системи освіти та навчання. Крім того, ці технологічні пристрої відіграють важливу роль, допомагаючи учням та викладачам отримати більше користі від них. У статті розглядається проблема визначення широкої концептуальної теорії застосування передових технологій в освітніх установах, особливо у вищій освіті. Стаття починається з обговорення численних та заплутаних значень електронного навчання у відповідній літературі. Окреслено перехід до вивчення проблеми становлення студентів у центрі навчального процесу та розвиток їх здібностей до самостійного навчання. Виявлено помітні прогалини у дослідженнях електронного навчання та проаналізовано деякі невід’ємні проблеми, властиві як проведенню значущих досліджень передових технологій в умовах навчання/викладання, так і їх фактичному впровадженню. У дослідженні визначено основні терміни, пов’язані з цифровою освітою такі як: електронне навчання, онлайн-навчання, цифрове навчання та дистанційне навчання. Метою статті є виявлення та порівняння основних видів цифрового навчання та терміни, пов’язані з цими формами освіти методом визначення основних термінів, пов’язаних з дистанційною освітою та порівняння ключових елементів цифрового навчання. Ця робота чітко охоплюватиме вищезгадані поняття. По-перше, у ній представлені смислові елементи. По-друге, дається концептуальне визначення електронного навчання, цифрового навчання, онлайн навчання та дистанційного навчання. Нарешті, аналізується термінологія, що використовується у різних видах навчання.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28792
Appears in Collections:Статті (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Полежаева_Стаття_1.pdf321,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.