Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28792
Назва: Цифрове навчання: ключові терміни та поняття
Автори: Лютвієва Я. П.
Полежаєва О. В.
Теми: цифрове навчання
онлайн навчання
онлайн освіта
змішане навчання
сучасна освіта
види навчання
адаптивне навчання
е-навчання
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Лютвієва Я. П. Цифрове навчання: ключові терміни та поняття / Я.П. Лютвієва О. В., Полежаєва О. В. // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова.- Вип. 87. - С. 57–62.
Короткий огляд (реферат): У XXI столітті вибух інформаційних та комунікаційних технологій збільшив використання цифрових пристроїв для багатьох цілей у робочій сфері та у формальній та неформальній освіті. Технології відіграють вирішальну роль у нашому повсякденному житті, і це змушує професіоналів, педагогів та учнів знову замислитись над своїми основними принципами, щодо використання технології для перепроектування або реорганізації системи освіти та навчання. Крім того, ці технологічні пристрої відіграють важливу роль, допомагаючи учням та викладачам отримати більше користі від них. У статті розглядається проблема визначення широкої концептуальної теорії застосування передових технологій в освітніх установах, особливо у вищій освіті. Стаття починається з обговорення численних та заплутаних значень електронного навчання у відповідній літературі. Окреслено перехід до вивчення проблеми становлення студентів у центрі навчального процесу та розвиток їх здібностей до самостійного навчання. Виявлено помітні прогалини у дослідженнях електронного навчання та проаналізовано деякі невід’ємні проблеми, властиві як проведенню значущих досліджень передових технологій в умовах навчання/викладання, так і їх фактичному впровадженню. У дослідженні визначено основні терміни, пов’язані з цифровою освітою такі як: електронне навчання, онлайн-навчання, цифрове навчання та дистанційне навчання. Метою статті є виявлення та порівняння основних видів цифрового навчання та терміни, пов’язані з цими формами освіти методом визначення основних термінів, пов’язаних з дистанційною освітою та порівняння ключових елементів цифрового навчання. Ця робота чітко охоплюватиме вищезгадані поняття. По-перше, у ній представлені смислові елементи. По-друге, дається концептуальне визначення електронного навчання, цифрового навчання, онлайн навчання та дистанційного навчання. Нарешті, аналізується термінологія, що використовується у різних видах навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28792
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полежаева_Стаття_1.pdf321,27 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.