Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2879
Title: УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Authors: Коверга А. В.
Keywords: маркетинг
управління маркетингом на підприємстві
модель управління маркетинговою діяльністю
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Коверга А. В. Удосконалення управління маркетингом на підприємстві / А. В. Коверга // Управління розвитком. - 2013. - № 1. - С. 60-61.
Abstract: Надано огляд наявних визначень поняття "маркетинг", запропоновано доповнене визначення маркетингу. Розглянуто процес управління маркетингом на підприємстві та запропоновано модель управління маркетинговою діяльністю на підприємстві.
Представлен обзор существующих определений понятия "маркетинг", предложено дополненное определение маркетинга. Рассмотрен процесс управления маркетингом на предприятии и предложена модель управления маркетинговой деятельностью на предприятии.
The review of existing definitions of the concept ''marketing'' is given, the comple¬mented definition of marketing is offered. The process of marketing management at an enterprise is considered and the model of marketing activity management at an enterprise is offered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2879
Appears in Collections:№1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.