Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2879
Назва: УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Автори: Коверга А. В.
Теми: маркетинг
управління маркетингом на підприємстві
модель управління маркетинговою діяльністю
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Коверга А. В. Удосконалення управління маркетингом на підприємстві / А. В. Коверга // Управління розвитком. - 2013. - № 1. - С. 60-61.
Короткий огляд (реферат): Надано огляд наявних визначень поняття "маркетинг", запропоновано доповнене визначення маркетингу. Розглянуто процес управління маркетингом на підприємстві та запропоновано модель управління маркетинговою діяльністю на підприємстві.
Представлен обзор существующих определений понятия "маркетинг", предложено дополненное определение маркетинга. Рассмотрен процесс управления маркетингом на предприятии и предложена модель управления маркетинговой деятельностью на предприятии.
The review of existing definitions of the concept ''marketing'' is given, the comple¬mented definition of marketing is offered. The process of marketing management at an enterprise is considered and the model of marketing activity management at an enterprise is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2879
Розташовується у зібраннях:№1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.