Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28832
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМантула Л. О.-
dc.date.accessioned2023-02-05T12:10:06Z-
dc.date.available2023-02-05T12:10:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМантула Л. О. Стратегія диверсифікації як ключовий фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств / Л. О. Мантула // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р. : тези допов. - Харків, 2022. - С. 40-41.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28832-
dc.description.abstractВ статті визначена сутність та форми стратегії диверсифікації. Обґрунтовано, що впровадження стратегії диверсифікації товарів у виробництві є одним із головних факторів забезпечення конкурентоспроможності підприємства на світових ринках.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectстратегія диверсифікаціїru_RU
dc.subjectміжнародна конкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectсвітовий ринокru_RU
dc.subjectоцінкаru_RU
dc.subjectфакториru_RU
dc.subjectрозвитокru_RU
dc.subjectпідвищенняru_RU
dc.titleСтратегія диверсифікації як ключовий фактор підвищення конкурентоспроможності підприємствru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мантула тези 2.pdf509,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.