Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28832
Назва: Стратегія диверсифікації як ключовий фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств
Автори: Мантула Л. О.
Теми: стратегія диверсифікації
міжнародна конкурентоспроможність
світовий ринок
оцінка
фактори
розвиток
підвищення
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Мантула Л. О. Стратегія диверсифікації як ключовий фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств / Л. О. Мантула // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р. : тези допов. - Харків, 2022. - С. 40-41.
Короткий огляд (реферат): В статті визначена сутність та форми стратегії диверсифікації. Обґрунтовано, що впровадження стратегії диверсифікації товарів у виробництві є одним із головних факторів забезпечення конкурентоспроможності підприємства на світових ринках.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28832
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мантула тези 2.pdf509,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.