Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28832
Title: Стратегія диверсифікації як ключовий фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств
Authors: Мантула Л. О.
Keywords: стратегія диверсифікації
міжнародна конкурентоспроможність
світовий ринок
оцінка
фактори
розвиток
підвищення
Issue Date: 2022
Citation: Мантула Л. О. Стратегія диверсифікації як ключовий фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств / Л. О. Мантула // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р. : тези допов. - Харків, 2022. - С. 40-41.
Abstract: В статті визначена сутність та форми стратегії диверсифікації. Обґрунтовано, що впровадження стратегії диверсифікації товарів у виробництві є одним із головних факторів забезпечення конкурентоспроможності підприємства на світових ринках.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28832
Appears in Collections:Статті студентів (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мантула тези 2.pdf509,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.