Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2883
Title: ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МЕТАЛОТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Середа Г. І.
Keywords: стратегія
обґрунтування стратегії
ключові фактори успіху галузі
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Середа Г. І. Обгрунтування стратегії металоторгівельного підприємства / Г. І. Середа // Управління розвитком. - 2013. - № 1. - С. 64-66.
Abstract: Проаналізовано тенденції у ґалузі металоторгівлі; надано практичні рекомендації щодо формування стратегії металоторгівельного підприємства; розглянуто основні напрями формування стратегії на основі дослідження ключових факторів успіху в ґалузі; обґрунтовано стратегію проникнення на ринок.
Проанализированы тенденции в отрасли металлоторговли; представлены практические рекомендации по формированию стратегии металлоторгового предприятия; рассмотрены основные направления формирования стратегии на основе исследования ключевых факторов успеха в отрасли; обоснована стратегия проникновения на рынок.
The trends of steeltrading are covered; the recommendations concerning a strategy of steeltrading business are given; the main directions developing the stratеgy based on key success factors investigation are mentioned; a strategy of market penetration is proved.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2883
Appears in Collections:№1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.