Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2883
Назва: ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МЕТАЛОТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Середа Г. І.
Теми: стратегія
обґрунтування стратегії
ключові фактори успіху галузі
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Середа Г. І. Обгрунтування стратегії металоторгівельного підприємства / Г. І. Середа // Управління розвитком. - 2013. - № 1. - С. 64-66.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано тенденції у ґалузі металоторгівлі; надано практичні рекомендації щодо формування стратегії металоторгівельного підприємства; розглянуто основні напрями формування стратегії на основі дослідження ключових факторів успіху в ґалузі; обґрунтовано стратегію проникнення на ринок.
Проанализированы тенденции в отрасли металлоторговли; представлены практические рекомендации по формированию стратегии металлоторгового предприятия; рассмотрены основные направления формирования стратегии на основе исследования ключевых факторов успеха в отрасли; обоснована стратегия проникновения на рынок.
The trends of steeltrading are covered; the recommendations concerning a strategy of steeltrading business are given; the main directions developing the stratеgy based on key success factors investigation are mentioned; a strategy of market penetration is proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2883
Розташовується у зібраннях:№1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.