Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28842
Назва: Менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Автори: Миронова О. М.
Кривобок К. В.
Мельник А. О.
Теми: менеджмент
зовнішнє середовище
мотивація
контроль
управлінські рішення
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. О. М. Миронова, К. В. Кривобок, А. О. Мельник – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 13 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28842
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.238_Менеджмент_ОП_Маркетинг_Кривобок_К.В..pdf694,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.