Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28843
Назва: Management: syllabus of the acdemic discipline for students of specialty 075 "Marketing" of the educational program "Marketing" of the first (bachelor's) level
Автори: Myronova O. M.
Barkova K. O.
Теми: management
manager
management schools
managerial functions
decision-making process
leadership
communications
management efficiency
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Management: syllabus of the acdemic discipline for students of specialty 075 "Marketing" of the educational program "Marketing" of the first (bachelor's) level: [Electronic edition] / comp. O. M. Myronova, K. O. Barkova - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2022. – 14 p. (Eng. lang.)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes by discipline, the procedure for evaluating learning outcomes and the distribution of points throughout the entire period of studying the material, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 075 "Marketing" of the educational program "Marketing" of the first (bachelor's) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28843
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.239_Менеджмент_ОП_Маркетинг_Миронова_О.М._АНГЛ.pdf666,25 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.