Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28846
Назва: Business Ethics and Business Communications: syllabus of the academic discipline for students of specialty 028 "Management of socio-cultural activities" of the educational program "Event management" of the second (master's) level
Автори: Blyznyuk T. P.
Nemashkalo K. R.
Теми: business
ethics
communication
socio-cultural activities
negotiations
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Business Ethics and Business Communications: syllabus of the academic discipline for students of specialty 028 "Management of socio-cultural activities" of the educational program "Event management" of the second (master's) level: [Electronic edition] / comp. T.P. Blyznyuk, K.R. Nemashkalo – Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2022. – 10 p. (Eng. lang.)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes by discipline, the procedure for evaluating learning outcomes and the distribution of points throughout the entire period of studying the material, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 028 "Management of socio-cultural activities" of the educational program "Event management " of the second (master's) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28846
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.