Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2898
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБихова О. М.-
dc.date.accessioned2013-04-16T12:26:21Z-
dc.date.available2013-04-16T12:26:21Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБихова О.М. Місце торгової марки у структурі інтелектуального капіталу підприємства / О.М. Бихова // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 30 - 31en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2898-
dc.description.abstractАнотація. Проаналізовано теоретичні аспекти щодо формування нематеріальних активів на підприємстві. Особливу увагу приділено структурі інтелектуального капіталу, розглянуто місце торгової марки у структурі інтелектуального капіталу.en_US
dc.description.abstractПроанализированы теоретические аспекты формирования нематериальных активов на предприятии. Особое внимание уделено структуре интеллектуального капитала, рассмотрено место торговой марки в структуре интеллектуального капиталаen_US
dc.description.abstractThe theoretical aspects of forming the intangible assets at the enterprise are analysed. Special attention is paid to the structure of intellectual capital, a place of a brand in the structure of intellectual capital is considered.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectнематеріальні активиen_US
dc.subjectторгова маркаen_US
dc.subjectінтелектуальний капіталen_US
dc.subjectуправління, підприємствоen_US
dc.subjectклієнтський капіталen_US
dc.titleМІСЦЕ ТОРГОВОЇ МАРКИ У СТРУКТУРІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 658.511.2en_US
Располагается в коллекциях:№2



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.