Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2898
Title: МІСЦЕ ТОРГОВОЇ МАРКИ У СТРУКТУРІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Бихова О. М.
Keywords: нематеріальні активи
торгова марка
інтелектуальний капітал
управління, підприємство
клієнтський капітал
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Бихова О.М. Місце торгової марки у структурі інтелектуального капіталу підприємства / О.М. Бихова // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 30 - 31
Abstract: Анотація. Проаналізовано теоретичні аспекти щодо формування нематеріальних активів на підприємстві. Особливу увагу приділено структурі інтелектуального капіталу, розглянуто місце торгової марки у структурі інтелектуального капіталу.
Проанализированы теоретические аспекты формирования нематериальных активов на предприятии. Особое внимание уделено структуре интеллектуального капитала, рассмотрено место торговой марки в структуре интеллектуального капитала
The theoretical aspects of forming the intangible assets at the enterprise are analysed. Special attention is paid to the structure of intellectual capital, a place of a brand in the structure of intellectual capital is considered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2898
Appears in Collections:№2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.