Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2898
Назва: МІСЦЕ ТОРГОВОЇ МАРКИ У СТРУКТУРІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Бихова О. М.
Теми: нематеріальні активи
торгова марка
інтелектуальний капітал
управління, підприємство
клієнтський капітал
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Бихова О.М. Місце торгової марки у структурі інтелектуального капіталу підприємства / О.М. Бихова // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 30 - 31
Короткий огляд (реферат): Анотація. Проаналізовано теоретичні аспекти щодо формування нематеріальних активів на підприємстві. Особливу увагу приділено структурі інтелектуального капіталу, розглянуто місце торгової марки у структурі інтелектуального капіталу.
Проанализированы теоретические аспекты формирования нематериальных активов на предприятии. Особое внимание уделено структуре интеллектуального капитала, рассмотрено место торговой марки в структуре интеллектуального капитала
The theoretical aspects of forming the intangible assets at the enterprise are analysed. Special attention is paid to the structure of intellectual capital, a place of a brand in the structure of intellectual capital is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2898
Розташовується у зібраннях:№2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.