Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29028
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПідмолода С. Д.-
dc.date.accessioned2023-03-06T08:29:39Z-
dc.date.available2023-03-06T08:29:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПідмолода С. Д. Розвиток особистого бренду за допомогою соціальних мереж / С. Д. Підмолода // Модернізація та сучасні українські і світові наукові дослідження: матеріали III Міжнародної студентської наукової конференції, 3 березня 2023 р. / ГО «Молодіжна наукова ліга». – Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2023. – 144-145 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29028-
dc.description.abstractУ статті розглянуто, чому особистий бренд є важливим у сучасному світі та як соціальні мережі можуть допомогти у формуванні та розвитку особистого бренду. Наведено основні принципи успішного формування особистого бренду та його розвитку.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectособистий брендru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectрозвитокru_RU
dc.subjectіміджru_RU
dc.subjectконцепціяru_RU
dc.subjectрепутаціяru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectстворенняru_RU
dc.subjectконтентru_RU
dc.subjectаудиторіяru_RU
dc.titleРозвиток особистого бренду за допомогою соціальних мережru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пiдмолода_С._Тези.pdf442,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.