Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29028
Назва: Розвиток особистого бренду за допомогою соціальних мереж
Автори: Підмолода С. Д.
Теми: особистий бренд
соціальні мережі
розвиток
імідж
концепція
репутація
стратегія
створення
контент
аудиторія
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Підмолода С. Д. Розвиток особистого бренду за допомогою соціальних мереж / С. Д. Підмолода // Модернізація та сучасні українські і світові наукові дослідження: матеріали III Міжнародної студентської наукової конференції, 3 березня 2023 р. / ГО «Молодіжна наукова ліга». – Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2023. – 144-145 с.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто, чому особистий бренд є важливим у сучасному світі та як соціальні мережі можуть допомогти у формуванні та розвитку особистого бренду. Наведено основні принципи успішного формування особистого бренду та його розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29028
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пiдмолода_С._Тези.pdf442,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.