Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29028
Title: Розвиток особистого бренду за допомогою соціальних мереж
Authors: Підмолода С. Д.
Keywords: особистий бренд
соціальні мережі
розвиток
імідж
концепція
репутація
стратегія
створення
контент
аудиторія
Issue Date: 2023
Citation: Підмолода С. Д. Розвиток особистого бренду за допомогою соціальних мереж / С. Д. Підмолода // Модернізація та сучасні українські і світові наукові дослідження: матеріали III Міжнародної студентської наукової конференції, 3 березня 2023 р. / ГО «Молодіжна наукова ліга». – Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2023. – 144-145 с.
Abstract: У статті розглянуто, чому особистий бренд є важливим у сучасному світі та як соціальні мережі можуть допомогти у формуванні та розвитку особистого бренду. Наведено основні принципи успішного формування особистого бренду та його розвитку.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29028
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пiдмолода_С._Тези.pdf442,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.